HAWKEN servers are up and our latest minor update is live!
Forgot Password_ SUPPORT REDEEM CODE

Jump to content


Hungarian Players - Magyar Játékosok


  • Please log in to reply
1133 replies to this topic

#1061 Dewri

Dewri

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • LocationBudapest

Posted July 23 2014 - 11:41 AM

Van valahol valami leírás arról, hogy mire ad pontot és kreditet a játék_ Mert nevetségesen alacsony pénzt ad még győzelemre is, véletlenszerű értékekkel: kaptunk 885 kreditet MA-ra, aztán meg 270-et szintén MA győzelemre. Ilyen összegekkel elég nehéz normális itemeket, fegyvereket, esetlen új mech-et venni... Vagy ezzel motiválnak, hogy sokat játsszunk_

Kérdezem a sokat megélt veterán pilótákat: milyen "itemeket" és "internalokat" érdemes feltétlenül használni szerintetek az éppen harcoló mech-en_

Az MM továbbra is botrány, olyan csapatok jönnek szembe, ahol 500 pontos az első ember, 300 alatt nincs senki, nálunk meg 300 az első ember, a többi 200 alatt. Miért nem lehet ezt egyenlően elosztani_ Nem egyikbe kizárólag a mészárosokat, a másikba kizárólag a birkákat! És nem 1x fordul elő! :angry:  Viszont vannak azért nagyon izgalmas körök is, amikor MA-nál az utolsó pillanatig kétesélyes a harc: az utolsó meccset 5-0 állással nyertük... :P

Rátaláltunk a "co-op bot destruction" játékmódra is, jól meglepett, az első boss egy Scout, a második valamilyen heavy volt (nem is számítottunk arra, hogy lesz egyáltalán boss...). A tizedik hullámba haltunk bele, de nem rajtunk múlt... :)

A játékoslistán a "recent player" fülnél az éppen a szerveren aktív játékosokat mutatja_ Mert ha igen, akkor elég kevesen játszanak, EU szerveren el se indult az MA...

Edited by Dewri, July 23 2014 - 12:21 PM.


#1062 00geri20

00geri20

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • LocationHungary

Posted July 23 2014 - 08:31 PM

1.: Igen, van róla leírás, a meccs végén mindig kiírja hogy miért mennyit kaptál. Nekem se tetszett az, de most leírom hogy kb. miért kapsz:
Match time (játékidő) - ez ad a legtöbbet, de teljesen változó ugyebár
Match place (ha te benne vagy talán a 3 legtöbb pontot elért emberben) - 20-20-30 kreditet ad ha jól emlékszem
Match won (győztetek) - talán 30 kredit
Match completed (fogalmam sincs most, talán nincs is ilyen, talán azt jelenti, hogy a kezdettől a végéig ott voltál) - 20 vagy 30 kredit
Ahogy látod, itt csak tippelek és vázolok, de gondolom látod belőle, hogy a lényeg az a játékidő. Én azt mondom, hogy itt nem lehet "farmolni" kreditet, csak játszani kell és ha valamiért összegyűlt elég pénz, azt elhasználni :)

2.: Mechtől függ, de én most ebbe nem megyek bele, bocsi :D

3.: A nyerő csapatnak mindig több pontja van, szóval a pont alapján a képességeire nem lehet tippelni. De egyébként igen, a MM az botrányos, nem kell idegeskedni miatta.

4.: Tudok - tudunk pár jó taktikát hozzá, ha érdekel leírom :)

5.: A recent players fülnél azokat a játékosokat mutatja, akikkel legutóbb együtt játszottál

Edited by 00geri20, July 23 2014 - 08:32 PM.

"Wh1sp3rFr0m0th3rS1d3: 13 éves nem játszhat ilyen jól" (A 13 years old boy can't play well like this)
My MMR: ~2100 (2014/06/19)

#1063 Pocy

Pocy

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 947 posts
  • LocationHungary; Ózd City >>>----> „A sagittis Hungarorum libera nos, Domine!”

Posted July 24 2014 - 04:34 AM

Ha Team Balanszolás végett (F12) átlépsz a másik csapatba, az 20 HC.

Am a Party módban belépő játékosok is bekavarhatnak nagyon a balansznak.
A Balance rendszer régen sokkal sokkal rettenetesebb volt, azt látnod kellett volna :-)

View PostDewri, on July 23 2014 - 11:41 AM, said:

Kérdezem a sokat megélt veterán pilótákat: milyen "itemeket" és "internalokat" érdemes feltétlenül használni szerintetek az éppen harcoló mech-en_

Igen, ez a kérdés összetett, és szinte mindenki a saját ízlése szerint fog rá válaszolni.
Én Air Compressor nélkül már el sem tudnék képzelni egy mech-et(internals),
a két turettet, elég hasztalannak vélem(item).

Nálam Shield, Detonator, és Süti :-), -az a kis sárga kidobható gömb amiből életet lehet szürcsölni- a kedvenceim.

Edited by Pocy, July 24 2014 - 04:44 AM.

Spoiler
Go to Photoshop HAWKEN Topic

#1064 Dewri

Dewri

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • LocationBudapest

Posted July 24 2014 - 05:45 AM

View PostPocy, on July 24 2014 - 04:34 AM, said:

Igen, ez a kérdés összetett, és szinte mindenki a saját ízlése szerint fog rá válaszolni.
Én Air Compressor nélkül már el sem tudnék képzelni egy mech-et(internals),

Igen, látom elég sokan állandóan röpködnek, külön örülök, hogy lehet figyelni az eget is folyton. Az ilyenek játszhatnának inkább mondjuk a Microsoft Flight Simulatorral (vagy egy bizonyos testrészükkel...). Ahogy egy vadászgépes játékban sem gurulgatnak a reptéren egymást üldözve, egy óriásrobot se képzelje magát Kék Villámnak... Persze ez csak magánvélemény, egy több tonnás harci robotot nem röpködve képzelek el...

Egyébként a készítők részéről nem volt elképzelés kicsit bonyolítani a játék menedzsmentjét_ Olvastam, hogy eleinte még külön fejlesztgetni kellett a mech értékeit, tulajdonságait, ez mára megszűnt. Egyedi építési lehetőség nincs (maximum valódi pénzért más burkolatok), ezt a játékegyensúly elrontására fogják, de még a lőszer se fogy, javítani se kell, nem lehet külön testrészeket célbavenni és hatástalanítani (a Mechwarriorban már az ősi PC-s verziókban is volt ilyen), a másodlagos fegyvert is lehetne cserélgetni, vagy épp lehetne több fegyverfajta egy-egy robothoz, nem csak 3, esetleg még több fegyver (ismét csak Mechwarrior példa, ahol nem csak a két kéz cipel fegyvert, hanem mondjuk a vállakon is van). Ilyen kis apróságok nyugodtan elférnének szerintem a játékban.

#1065 Pocy

Pocy

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 947 posts
  • LocationHungary; Ózd City >>>----> „A sagittis Hungarorum libera nos, Domine!”

Posted July 24 2014 - 08:20 AM

A Játék háttértörténete taglalja, hogy egy különleges ércből vannak a gépek. Emlékszel a FACALITY pályán a lebegő sziklákra_ Na abból, ezért marha könnyűek :-)

AZ KÉNE MÉG!! Egy mech warrior klónt alakítanál ebből a játékból.... Azt játszva el lehet aludni!
A fegyverek jelenlegi állapota szerintem kiválló, és stílust visznek minden gépbe. Teszemazt egy heavy mech-hez nem illene egy slug fifle,
vagy egy javító fegyver, mint a technikusnak, és a Raider sem nagyon tudna BLITZ-képességet használva célozni egy KE-Sabot-al.
Teljesen értelmetlen, vagy rettenetesen erős párosításokat lehetne összehozni, ezt te is megtapasztaltad volna zárt alpha állapotban, és hidd el nem tetszett volna.

Az első skill fa rendszer is  csak a jobb játékosokat segítette hozzá, hogy még erősebbek legyenek.
Három ág volt: Sebzés fa, Védelem  fa, és Mozgás fa. Semmire sem volt értelme tenni csak a mozgásra! Bármennyit is sebezhet az ellen, ha elkerülöm, és akkor ugye az is mindegy mekkora a pajzsom, vagy épp mennyi idő alatt regenerálódok. A tempó mindent vitt! Csak a gyengébbek pazaroltak pontokat a sebzésre és a védelemre, ami által még kiszolgáltatottabbak lettek. (bár állítólag egy kis plusz armor nem is volt annyira rosz)
Kép:http://i.imgur.com/VhwpNRH.jpg

A második rendszer jobb volt, az volt a TUNING. Lényegépe egy heavy re nem tehettél Air tempót és sebességet, még egy light-ra igen. Tehát itt már némileg mech-típusokhoz volt igazítva a tuning. (butabiztos) volt. Ekkor még mindig ment a vita hogy az egyik gép egy kicsit erősebb, a mások kevésbbé.... é ez a rendszer átkerült számunkra láthatatlan oldalra, a programozók oldalára. Létezik, balaszolnak vele gépeket. Ők állítgathatják, mi nem látjuk. EZEK NEM drasztikus lépésekben kell elképzelni. Mondjuk az akkor még 1000 armoros rokimból kihozhattam 1040 armort, és az üzemanyagtankot megnövelhettem 110l-ről 120-ra.
Kép:https://community.pl...&attach_id=3019

Most minden gép kiválló, minden géppel láttam már olyan pilótákat, akik félelmetesen játszottak az adott géppel.

Egy dolog van per pill ami zavarja a közösséget. Egy jó Incinerator pilóta, és egy Technikus aki tudja mi a dolga, együtt kegyetlenül erős. A tech nem melegszik ki, az incinek meg sosem fogy el az élete és a löszere (kimelegedés végett).
Ez a páros most túl erős. Sajnos. Az európai liga tiltja is, kláncsaták alatt!

Most hogy legyen valami vagy ne legyen az mindig is vita tárgya lesz,
de szerintem map és mech tartalmakra kéne jobban koncentrálni, mint managementre.

Edited by Pocy, July 24 2014 - 08:49 AM.

Spoiler
Go to Photoshop HAWKEN Topic

#1066 Dewri

Dewri

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • LocationBudapest

Posted July 24 2014 - 09:33 AM

View PostPocy, on July 24 2014 - 08:20 AM, said:

Most minden gép kiválló, minden géppel láttam már olyan pilótákat, akik félelmetesen játszottak az adott géppel.

Egy dolog van per pill ami zavarja a közösséget. Egy jó Incinerator pilóta, és egy Technikus aki tudja mi a dolga, együtt kegyetlenül erős. A tech nem melegszik ki, az incinek meg sosem fogy el az élete és a löszere (kimelegedés végett).
Ez a páros most túl erős. Sajnos. Az európai liga tiltja is, kláncsaták alatt!

Igen, én is észrevettem, hogy sima CR-T gépeket nem lehet eltalálni/nyerik a meccseket, ugyanakkor a Predatort én is szedtem már le nem egyszer, pedig nem vagyok ász... És pont ma futottunk bele a példádba: Incinerator-Technikus, szinte gyorsabban gyógyult, mint ahogy sebződött... Ma egyébként elég fos volt a játék, mióta tolom, most volt a legrosszabb: csak MA-t mentünk, az első csatát nyertük épphogy, az összes többi bukta, végig a már említett "félistenek szembe-autisták nálunk" eset, nem igaz, hogy nem lehetne ezt jobban, a sokadik online lődözős játékban is ugyanez van!! Mondjuk itt annyira nem idegesítő, mivel győzelemre ad 220-at, vereségre meg 150-et (wotban vereségre simán -20-50ezres körök...), nem valami nagy különbség, de mégis elkeserítő egy kicsit a folyamatos defeat, miközben csapat 1-2, 1-3 vagyunk végig a szakasszal, double kill, domination, heavy ellen 1 vs 1 győzelem is akad, hiába... Ki is léptem, nézek egy pár Muv Luv Total Eclipse részt, inspirálódni (ha nem ismeritek, ajánlom, nagyon ott van!)..

#1067 00geri20

00geri20

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • LocationHungary

Posted July 24 2014 - 09:39 AM

Szerintem elég nehéz lenne egy A kategóriás scout-nak egy 3. vagy akár több közelharci fegyver, bár el tudnék képzelni egy másodlagos képességet, hogy pl. a hátából kilő valami távolharci cuccot (pl. rakéta vagy 500mm-es lőszer). Több fegyver félét is lehetne rakni a játékba persze, de attól még nem feltétlenül lenne értelme, csak még erősebb lenne pár gép, a többinél a tapasztaltabbak meg nem is használnák.
"Wh1sp3rFr0m0th3rS1d3: 13 éves nem játszhat ilyen jól" (A 13 years old boy can't play well like this)
My MMR: ~2100 (2014/06/19)

#1068 Dewri

Dewri

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • LocationBudapest

Posted July 24 2014 - 10:08 AM

View PostPocy, on July 24 2014 - 08:20 AM, said:

A fegyverek jelenlegi állapota szerintem kiválló, és stílust visznek minden gépbe.

A fegyverzetről jut eszembe, hogy van az, hogy az Assault első fegyvere a CR-T második fegyvere, második fegyvere a CR-T harmadik fegyvere, ugyanakkor a végső fegyvere a CR-T alapfegyvere__ Azért küzdesz végig x szintet, hogy kapj egy olyan fegyvert, ami egy másik gépen alap, és itt is gyengébb mint a korábbiak_ A co op bot destructionban egy G2 Assaultos arc nyerte meg nekünk a hullámokat, nagyon meggyőző volt a 2 Vulcan (+ jól néz ki mikor izzanak a csövek...), bár tudom, hogy a te tetszésedet nem nyerték el a G2 gépek...

Pedig 2 brutális tűzgyorsaságú fegyver logikusabb választásnak tűnik, mint egy nagyot sebző, de 2 lövéstől felmelegedő és sokáig töltő akármi+egy szintén lassú rakéta (szegény Brawlert az ág is húzza, nem elég, hogy alapból lassú, még kap 2 lassú és melegedő fegyvert is, hűtési képessége meg nincs hozzá...). Közelharcra sokkal többször van lehetőség, mint arra, hogy távolról lődözzek, ráadásul távolról mindent el lehet kerülni. Amit írtál a hawken.hu-n, hogy Assault vs G2 Assault, toltatok már olyat 2 elit pilótával_ Megnéznék belőle egy videót, mondjuk 3 pontig, de semmi bunda! ;)

#1069 Pocy

Pocy

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 947 posts
  • LocationHungary; Ózd City >>>----> „A sagittis Hungarorum libera nos, Domine!”

Posted July 24 2014 - 07:57 PM

Gyere velünk Coop-Bot-olni, mi általában végigvisszük mind a 25 hullámot :-)
Kizárólag taktika kérdése, hidd el nekem. (Team Speak persze kell hozzá)
Meg előre lezsírozzuk ki mivel jön be.

Assault vs G2 Assault

Ha ez lenne a feladat, akkor az ASsault SMG-vel lenne szerelve. nem engedném magamhoz közel a G2-t
(amúgy is lassabb) és ennyi.
Nem kell nagyon nagy táv, csak épp annyi, ahova a vulcanjai már annyira szórnak, hogy az én smg-m magában is hasznosabb.
Hidd el a G2 pilótája csak szenvedne.

Edited by Pocy, July 24 2014 - 08:05 PM.

Spoiler
Go to Photoshop HAWKEN Topic

#1070 Houruck

Houruck

    Final Siege Boss

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 4,190 posts
  • LocationBudapest, Hungary (UTC+2)

Posted July 25 2014 - 06:44 AM

Na ezért nem fogok biciklivel dolgozni járni Budapesten. :(

http://index.hu/belf...olo_buszsofort/

Knight of the Holy Tree


CRITICAL ASSIST
United in Diversity, Divided by Zero

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Spoiler

#1071 Pocy

Pocy

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 947 posts
  • LocationHungary; Ózd City >>>----> „A sagittis Hungarorum libera nos, Domine!”

Posted July 25 2014 - 04:08 PM

Ha ez Ózdon történt volna, akkor azt a buszsofőrt 3-an várták volna az otthunában, utána hárman a korház elött,
hogy kiverjék a már bucira vert fejéből a látlelet gondolatát is.
Spoiler
Go to Photoshop HAWKEN Topic

#1072 San99

San99

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 120 posts
  • LocationHungary : Székesfehervár

Posted July 25 2014 - 09:42 PM

View PostDewri, on July 24 2014 - 10:08 AM, said:

View PostPocy, on July 24 2014 - 08:20 AM, said:

A fegyverek jelenlegi állapota szerintem kiválló, és stílust visznek minden gépbe.

A fegyverzetről jut eszembe, hogy van az, hogy az Assault első fegyvere a CR-T második fegyvere, második fegyvere a CR-T harmadik fegyvere, ugyanakkor a végső fegyvere a CR-T alapfegyvere__ Azért küzdesz végig x szintet, hogy kapj egy olyan fegyvert, ami egy másik gépen alap, és itt is gyengébb mint a korábbiak_ A co op bot destructionban egy G2 Assaultos arc nyerte meg nekünk a hullámokat, nagyon meggyőző volt a 2 Vulcan (+ jól néz ki mikor izzanak a csövek...), bár tudom, hogy a te tetszésedet nem nyerték el a G2 gépek...

Pedig 2 brutális tűzgyorsaságú fegyver logikusabb választásnak tűnik, mint egy nagyot sebző, de 2 lövéstől felmelegedő és sokáig töltő akármi+egy szintén lassú rakéta (szegény Brawlert az ág is húzza, nem elég, hogy alapból lassú, még kap 2 lassú és melegedő fegyvert is, hűtési képessége meg nincs hozzá...). Közelharcra sokkal többször van lehetőség, mint arra, hogy távolról lődözzek, ráadásul távolról mindent el lehet kerülni. Amit írtál a hawken.hu-n, hogy Assault vs G2 Assault, toltatok már olyat 2 elit pilótával_ Megnéznék belőle egy videót, mondjuk 3 pontig, de semmi bunda! ;)
Sziasztok!
Elolvasva a kommenteket elég szépen taglaljátok mik a hibák , én 1 dolgot tennék még hozzá ami zavar:
a két fegyver egyszerre melegszik. Ha lösz az elsődlegessel a másik is ugyan úgy melegszik, holott nem használod. :(

Üdv.
Posted Image

#1073 Dewri

Dewri

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • LocationBudapest

Posted July 26 2014 - 02:21 AM

View PostSan99, on July 25 2014 - 09:42 PM, said:

Sziasztok!
Elolvasva a kommenteket elég szépen taglaljátok mik a hibák , én 1 dolgot tennék még hozzá ami zavar:
a két fegyver egyszerre melegszik. Ha lösz az elsődlegessel a másik is ugyan úgy melegszik, holott nem használod. :(
Üdv.

Ez nyilván azért lehet, mert fém az egész robot és a hővezetés miatt átmelegszik a másik fegyver is... :lol:

#1074 Dewri

Dewri

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • LocationBudapest

Posted July 26 2014 - 08:36 AM

Ma újabb okosságát vettem észre az MM-nek. Az oké, hogy fos a csapatösszerakás és szívunk. De hogy elindul a meccs mondjuk 3-3 emberrel, aztán menet közben variálja meg az egészet, és tölti föl félistenekkel az ELLENFÉL csapatát, még véletlenül se a miénket, az azért vicces... Az utolsó 4 körünk végig ilyen volt, szinte kiegyensúlyozott csapatok kezdtek 3-4 emberrel, aztán a kör felénél már ott tartottunk, hogy a szembecsapat első 3 emberének akik induláskor bent se voltak, már 3x annyi pontja van, mint nálunk a legjobbnak, nálunk meg mi vagyunk a topon ketten a szakasszal, mindenki más nulla és 50 pont közötti "teljesítménnyel". És olyan szintű agyhalottak, hogy pl CR-T-vel áll a kezdőpont mellett, magára alkalmazza a pajzsát és lövi a falat maga előtt... Az ilyen miért nem ellenfél_____ Szóval ez elég undorító módszer, inkább várja meg a csapatot az elején, de ne menet közben pakoljon be új, ráadásul 5x keményebb embereket! Nem ezt szoktam meg a wot/wtgf-nél...

A pontrendszer valami félelmetesen nevetséges. Hajtunk mint a gép, 12-15 killes kör, visszük a meccset és ad rá 225 kreditet... Máskor meg ugyanúgy hajtunk és vereségre ad 255 kreditet... Szakaszban meg mindketten teljesen egyformán kapunk, pedig nem ugyanaz a kill/death arányunk. Persze ha akár csak egy ezrest adna meccsenként, akkor is hamar meglenne minden cucc a játékban, de akkor emeljék a követelményt, vagy valami, mert ennyire kevés pénzt kapni sokszor igen kemény és szoros csatákért, csapatelsőséges győzelemre, nem túl motiváló, pláne ha utána egy bukó körre többet ad, hiszen akkor minek hajtsak, egyszerűbb ha beállok a fal mellé induláskor, hátha arra is kapok majd 200 kreditet...

Itt nem divat a különféle hétvégi vagy alkalmi akciók használata, mint más online játékoknál_ Több pénz, meteor kredit feladatok teljesítéséért, ilyesmi. Elég kevés a játékosszám is ahogy látom, hiába van több szerver is, ha szinte üresek és 3-4 emberrel már elindul a játék. Pedig már több éves a játék, nőnie kéne a játékosoknak inkább.

#1075 Dewri

Dewri

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • LocationBudapest

Posted July 26 2014 - 09:31 AM

A legjobb kört produkáltam ma mióta játszok: 10 kill, 0 halál, 5 assist, csapatelső, győzelem, Bazaar pálya, MA mód, szakaszban. Volt már több mint 10 killem, de 0 halál még sosem... :D

Nem tudom mennyire megengedett a reklámozás, de a youtube-ra szoktam fölrakni videókat a jobb meccsekről, ma került fel az első szakaszozás közbeni audiókommentes Hawken videóm. Korábban WoT és War Thunde Ground Forces videókat publikáltam, de most a Hawken a prioritás. Ha gondoljátok, nézzetek szét az oldalon, mint profik, láthatjátok mit bénázok össze... :lol:

https://www.youtube.com/user/Madgeogre

Edited by Dewri, July 26 2014 - 09:32 AM.


#1076 Pocy

Pocy

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 947 posts
  • LocationHungary; Ózd City >>>----> „A sagittis Hungarorum libera nos, Domine!”

Posted July 26 2014 - 08:08 PM

Az este csináltam én is egy kis videót :-)

Spoiler
Go to Photoshop HAWKEN Topic

#1077 00geri20

00geri20

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • LocationHungary

Posted July 26 2014 - 08:27 PM

Dewri:

1.: Szerintem is jobb lenne a MM ha kevesebb szerver lenne, több játékossal indulna minden szerver és az indítás után "zárt" lenne a szoba

2.: Mint ahogy mondtam, a legtöbb pénzt játékidőre kapod, ha nem hiszed, nézd meg, a játék végén az xp mellett listázza (nyomkodd végig a füleket)

3.: Van nagyon ritkán dupla XP / HC de nem rendszeresen és másról nem is  tudok, bár én még elég új vagyok azért itt, másokhoz képest
"Wh1sp3rFr0m0th3rS1d3: 13 éves nem játszhat ilyen jól" (A 13 years old boy can't play well like this)
My MMR: ~2100 (2014/06/19)

#1078 00geri20

00geri20

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • LocationHungary

Posted July 26 2014 - 08:34 PM

Pocy: az első két ellenségnél a gránátlövés egy kicsit FAIL volt :D Egyébként már nagyon szépen tolod :)

View PostHouruck, on July 25 2014 - 06:44 AM, said:

Na ezért nem fogok biciklivel dolgozni járni Budapesten. :(

http://index.hu/belf...olo_buszsofort/

http://nagycsatt.pos...tm_campaign=sec

Lehet hogy így már parkolni sem fogsz nyilvános helyen, ha van kocsid :D

Edited by 00geri20, July 26 2014 - 08:34 PM.

"Wh1sp3rFr0m0th3rS1d3: 13 éves nem játszhat ilyen jól" (A 13 years old boy can't play well like this)
My MMR: ~2100 (2014/06/19)

#1079 Pocy

Pocy

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 947 posts
  • LocationHungary; Ózd City >>>----> „A sagittis Hungarorum libera nos, Domine!”

Posted July 27 2014 - 12:16 AM

Nagyon jól esik, hogy a klánunk legjobbja így dícsér:-) Köszönöm szépen :-)
Posted Image
Spoiler
Go to Photoshop HAWKEN Topic

#1080 San99

San99

    Advanced Member

  • Full Members
  • PipPipPip
  • 120 posts
  • LocationHungary : Székesfehervár

Posted July 27 2014 - 12:25 AM

View PostPocy, on July 26 2014 - 08:08 PM, said:

Az este csináltam én is egy kis videót :-)

Szia Pocy!
Király voltál  :), bár nem tudom milyen / ellenfél / csapattal hozott össze a sors, szegényeket már a felénél sajnáltam .
Ami a legjobban tetszett az az első kill-ed volt.  :)

Üdv.
Posted Image




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users