Dewri, on July 31 2014 - 10:39 AM, said:
Megfigyeltük, hogy vannak esetek, mikor az ellenfél egyszerűen alig sebződik, pedig rajta van végig a célkereszt, jelzi is a találatot, 2 rakéta is a képébe robban, mégis alig megy le az élete (és nem hologram az illető...). Ez bug__
Ilyet max. co-op TDM-ben tudnék elképzelni, vagy co-op bot destruction-ban, egyébként pedig nem bug. Lehet hogy elkapja a rakéták egy része, de nem az összes, ezért nem sebződik annyit, vagy folyamatosan lövöd, pár lövés félremegy, de a jelző lehet nem tűnik el olyan gyorsan, szóval azt mutatja, hogy egyfolytában eltalálod. Szerintem egyébként vagy olyan internal van bennük, pl. amíg nem öl meg valakit vagy nem kap 2 assist-ot, addig 15%-al kevesebbet sebződik (ha jól tudom, van ilyen, de nem nagyon ajánlom, félrevezeti az embert, 1v1 meccseken meg csalás szerintem) és a bruiser nevezetű mech-nek van egy képessége, aminek az aktiválása esetén kevesebbet sebződik pár mp-re.
Dewri, on July 31 2014 - 10:39 AM, said:
A robotok fejlődnek valahogy szintlépéskor_ Tehát magasabb szintű robot erősebb, gyorsabb, ilyesmi_ Valahol mintha láttam volna valami kis grafikonos jelölést erre, de most nem rémlik hol...
Nos, igen, de csak annyival, hogy más fegyverek is elérhetővé válnak rá, régebben a képességük is erősödött, de mostmár nem. A képek szerintem Pocy által mutatott rég képek, a tuning rendszert mutatják, meg az azelőttit.