Hungarian Players - Magyar Játékosok
#121
Posted June 19 2013 - 02:58 PM
#122
Posted June 19 2013 - 08:52 PM
Ugyanolyan alacsony százalékok vannak, de ha az alap számokat is figyelembe veszed, akkor offenzív fa tényleg a legjelentéktelenebb. 550 HP pár tized százalékkal megnövelve is jelentősebb, mint egy ~100 sebzésnél. Ha megnézed az alpha óta, klántag, cockpit műsorvezető és versenyeken induló játékosokat láthatod, hogy szinte senki sem ad offenzívre. Ez a közösség veterán pilótáinak általános véleménye.
#123
Posted June 19 2013 - 10:46 PM
Eddig bejöttek a számításaim, bár nem vagyok veterán játékos. Úgy vettem észre, hogy nagyon is szükségem van azokra a fél százalékos sebzésekre, jobb eredményeket érek el vele, mint nélküle. Talán ha veterán, magas rangú játékos leszek, már nem lesz rá szükség, mert túl nő rajta a technikám, de egyelőre hasznosnak tűnik.
1400 körüli player ratingről indulva most stabilan 1750 körül járok, ami nem valami fantasztikusan kimagasló eredmény, de legalább javuló trendet mutat Ha nem tudom feljebb tornászni, mindenképp kipróbálom a tanácsaid Houruck.
Ha már itt tartunk, Player Ratingben ti hol tartotok_ Sokaknak nem fontos, én szeretem követni rajta a változásokat.
#124
Posted June 19 2013 - 11:22 PM
Dodge speed és cooldown a két legfontosabb, ebben igazad van.
Átlag 100 sebzés alatti fegyverek esetében a 0.16% optimalizálás még +1 sebzést sem ad hozzá, míg a páncél optimalizálás egy A osztályú gépnél is 5 HP.
Ezek valóban nagyon kicsi számok és szerintem jó is ez így, mert tényleg nem a táp, hanem a skill számít. Viszont már többször beígérték, hogy kidobják az egészet az ablakon és új optimalizálási lehetőségeket kapunk.
#125
Posted June 20 2013 - 01:03 AM
Houruck, on June 19 2013 - 11:22 PM, said:
Te jó ég Ha tényleg az Élő-rendszert használja a játék a pontozásra, akkor sakkban már bőven nemzeti bajnok lennél Na, hát valami ilyesmi a végcél nálam, hogy 2000 fölé kerüljek. Gyanítom a 2400-at sose fogom elérni, egyszerűen mert nincs annyi tehetségem hozzá. Te mennyi ideje játszol, mennyi idő alatt forrottál ki ilyen szintre_
Igen, ez a 3 x 0.16% plusz sebzés mérhetetlenül kicsi, de ha mellette 1%-kal növeled a tűzgyorsaságot, már használhatóbb. Önmagában persze így se sok, de hozzáadva valamelyik sebzés-növelő internalt már kellemes előnyökkel jár, hiszen a megnövelt sebzést is 1%-kal gyorsabban juttatja célba, meg picit erősebben és így tovább.
Kérdés, hogy megéri-e az adott játékosnak, a saját előnyös és hátrányos tulajdonságaihoz képest. Nekem egyelőre bejött ez a viszonylag egyenletes eloszlás, de hülye lennék nem hallgatni a tapasztaltabbakra. Van olyan barátom, aki egy berserkeren kb 20 pontot költött az Offense fára, nekem nem komfortos, de ő ismeri magát. El tudok képzelni olyan játékost, akinek ez hozza meg az áhított statisztikát.
#126
Posted June 20 2013 - 02:54 AM
Ha érekel benneteket :
Double XP Weekend: June 21-24
#127
Posted June 20 2013 - 03:31 AM
#128
Posted June 20 2013 - 03:43 AM
Más mivel készítetted a képet a skill fádról mert nekem a print screennel nem sikerült amikor beakarom illeszteni mindig csak az asztal háttérképét teszi fel.
Amúgy a your rating-nél minél magasabb az érték annál jobb vagy_(bocs a hülye kérdésért de én pont fordítva gondoltam, bár nem nagyon szoktam nézni)
#129
Posted June 20 2013 - 04:10 AM
#130
Posted June 20 2013 - 04:59 AM
Alpha óta játszom, elég régóta klánban (és én csinálom a hawken.hu rajongói oldalt is) rating akkor még nem volt (open beta egyik patche vezette be, és azóta resetelték is egyszer). Rating != ranking, előbbinél a nagyobb szám a jobb.
#131
Posted June 20 2013 - 09:17 AM
Houruck, az oldaladon ki van téve a magyarítás elérhetősége, tudsz róla, hogy készül_ Mert beszállnék a fordításba, vagy elkezdeném, ha nem csinálja senki.
#132
Posted June 20 2013 - 10:44 AM
#133
Posted June 20 2013 - 11:57 AM
#134
Posted June 20 2013 - 12:12 PM
De nem ez az aggasztó hanem, hogy nagyon sokan beleunnak mert ismerjük be egy idő után ezzel a felállással monotonná válik a játék. Akármelyik játékmódban játszik is.
#135
Posted June 20 2013 - 01:58 PM
#136
Posted June 20 2013 - 10:45 PM
#137
Posted June 21 2013 - 03:29 AM
Lehet nOOb vagyok de a ratingem ha jo helyen olvasom 2640.
98/305
Eddig 2 mechhel nyomultam. Technician ami ek a szinjet huzom mostanaban..es a "ripper"
Most delutan fel 2 van es a hirdetett 12 orai kezdesu xp event sehol sincs :/
Varok meg ra, lehetseges hogy idoeltolas miatt nincs nalunk egyenlore..
#138
Posted June 21 2013 - 03:33 AM
Illetve milyen itemeket vegyek ra_ Mivel nemreg lett 25os, a napokban gondolkozom h lecserelem a turretet es lehet h rateszem a granatot.
A turretet ugyis csak xp novelesert hasznaltam. Irto sok assistot es killt szereztem vele mikor lesebeztem valakit, befutott egy szuk helyre legyengulve szerelni, es pont oda volt beallitva a turret. Mihelyt eszbekapott behalt mert maxra fel van nekem fejlesztve offenseben az item dmg rublika:D bar nemtom mennyire hatasos de ugy vettem eszre hogy joval tobbet sebez mint amikor csak 1 pont volt rajta.
#139
#140
Posted June 21 2013 - 04:06 AM
Arcariel, on June 21 2013 - 03:33 AM, said:
Balance patchek H.E. gránátot erősebbé tették detonátornál, de utóbbit még mindig sokkal könnyebb használni. EMP-t is sokan használnak ismét (most már nem OP, csak simán bosszantó ha egy falka üldöz és sorozatban kikapcsolnak), főleg az oroszok.
Edited by Houruck, June 21 2013 - 04:06 AM.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users